سوالات متداول

سوالات متداول

ورود و ثبت نام

 خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید. یا روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.
 

.

 بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.

شما میتوانید وارد پروفایل خود شده و شماره کارت خود را وارد نمایید.

روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید.
جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید.
پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
ورود به پروفایل
ویرایش اطلاعات شخصی
ایجاد اطلاعات حقوقی

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

روند ثبت سفارش

 بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر است.

وارد پروفایل خود شوید. محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.
 

.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.
میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

 ورود به صفحه “سفارش های من و  انتخاب گزینه ی  “جزییات” سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه ی”ثبت نظر” نظر خود را ثبت کنید

دو حالت داره یا جه کالایی رو میخوای که میتونی تو قسمت دسته بندی محصولات پیداش کنی یا اینکه میخوای از یه فروشگاه خاصی خرید کنی که میتونی تو قسمت فروشگاه ها فروشنده مورد نظرت رو پیدا کنی

پیگیری ارسال سفارش

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.
میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.
وارد سایت بازتاز شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید
 
 

.

.اکسپرس اگر شما در یکی از شهرهای تهران ، کرج ، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، قم، یزد، قزوین، زنجان، اردبیل، گرگان، ارومیه، اراک، خرم آباد، مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان، گیلان، مازندران، همدان هستید ، سفارش شما با اکسپرس ای موبو تحویل شما میشود.پست در صورتی که آدرس شما در محدوده اکسپرس بازتاز نیست ، سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما میشود.

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با ای موبو، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

اگر در تهران باشید محصول مورد نظر همون روز ارسال میشه و در استان های دیگر احتمالا کمتر از سه روز براتون فرستاده میشه

بازگرداندن کالا

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در پروفایل ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ای موبو بوده است و ای موبو در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
 
 

.

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد. لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید. ، سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما میشود.

بله . حداکثر تا ۷ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید

برای صحت اطلاعات شما توسط همکاران ما بباید با ماتماس بگیرید چرا که امکان برقراری ارتباط آنلاین در حال حاضر امکان پذیر نیست .